مسیجای باحالــــــ

♥♥♥ پـــرنسـسی از تبـــار غــم ♥♥♥

مسیجای باحالــــــ

بــــــه 10 دلیـــل دیـــوونتـــم... !!

9 تـــاشو نمیــدونم !!

اون یکیــم یـــادم نمیـــاد!!

 

علت تنهایــــی من:..

1.پسرای زشت رو دوس ندارم.!

2.پسرای خوشکل منو دوس ندارن!
خو چیکار کنم من !؟!؟

خنده

یه چیز رو نمیشه از پسرا نمیشه گرفت:.

>>>معرفت<<<

پسرا:دستتت جییییییییییییغ هوررررررررررا

چون اصن ندارن که بخوای بگیری!!!

گل دخملا: بیاین  وسط من پرچمو دارم دسسست جیییغغغ موووووج مکزیکییییییییی

مخصوص پسرا:

خانوم نیا پایین شما

زوجتک نفسی فی المدت المعلوم علی مهر المعلوم

بگو

>>>قَبِلتو<<<

قبلتو؟!؟!

.

.

.

الان که اینو خوندی به عقد موقت من دراومدی..!!

نخند

کووووفت

دیگه کار از کار گذشته

پاشو بدو شامو اماده کن!!

ترجیحا ماکارانی

پسرخالم وعضش توپه هیچکسم تحویل نمیگیره !!

دیروز بهم اس داد:

>>>زندگیمو به پات میذارم<<<

منم گفتم:

>>>منم همینطور عزیزم<<<

هنوز اسم نرسیده بود که اس داد:

اسم اهنگه فعلا اینترنت ندارم برام دانلودش میکنی؟!؟!

یک هفته تمام گوشیم خاموش بود از خجالت

فکرشو بکن

انسان های اولیه

برای فحش دادن به هم دیگه

چه نقاشیایی که نکشیدند !!

 

 



نظرات شما عزیزان:

shahrzad ashk
ساعت0:48---29 آذر 1392
hala in yeki moonde be akhari vaghei booood?

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 13 آذر 1392برچسب:, ] [ 17:33 ] [ negin ] [ ]